понедельник, 26 мая 2014 г.

«Ես կարողանում եմ»

 «Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում
Ստուգատեսը հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու, ինքնագնահատելու: Սովորողները աշխատում են դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա համար լրացնում են աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝ աչդեն արված աշխատանքի հղումը կամ նոր օրինակ: Վարժարանի կայքում բացվում է այդպիսի բաժին, և աշխատանքները հավաքվում են այդտեղ:
Կարողություն
աշխատանք
Մայրենի խոսքի մշակույթ
Կարողանում եմ գրել, միտք արտահայտել, եզրահանգում և համեմատություններ անել: Նաև կարողանում եմ կատարել թարգմանություններ:



Գրականություն(թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
Կարողանում եմ կարդալ և վերլուծել: Նաև կարողանում մտքեր արտահայտել կարդացածիս մասին:  
Կարդացել եմ արտասահմանյան գրականությունից շատ հեղինակների գրածները: Օրինակ` Ջորջ Օրվելի <<Անասնաֆերման>>, Վիլյամ Սարոյանի <<Լոկոմոտիվ 36>> և <<Պինգ-պոնգ խաղացողները>>, Ակուտագավա Րյունոսկեի <<Լյուցիֆերը>> և <<Թավուտում>> : Կարդացել եմ հայկական գրականությունից շատ բանաստեղծություններ: Օրինակ`Պարույր Սևակի բանաստեղծությունները, Հովհանես Թումանյանի գրեթե բոլոր գրածները:

`

Անգլերեն
Ես կարողանում եմ կարդալ տեքստեր, պատմվածքներ և հասկանալ, թարգմանել: Կարողանում եմ խոսել, երկխոսություններ կազմել և քննարկումններ կատարել տարբեր թեմաներով: Նաև կարողանում եմ գրել ակնարկներ և հոդվածներ: Կատարում եմ տարբեր քերականական վարժություններ: Կարողանում եմ լսել և հասկանալ տեքստեր և երկխոսություններ:
http://levongevorgyan.blogspot.com/2014/01/introducing-myself.html
http://levongevorgyan.blogspot.com/2014/06/blog-post.html



Մաթեմատիկա
Կարողանում աշխատել GeoGebra ծրագրով:


Պատմություն
Պատմությունից կատարել եմ նախագծեր: Կարողանում եմ կարդալ և պատմել դասերը:
  


էկոլոգիա
Կարողանում եմ կատարել նախագծերը: Մասնակցել եմ դպրոցի միջավայրի մաքրմանը և մասնակցել եմ ծառատունկին:


Արվեստ
Կարողանում եմ կատարել նախագծերը: Դասին քննարկել ենք տարբեր դարերի արվեստի պատմությունը:


Ակումբ
Ակումբում կատարել եմ շատ թարգմանություններ և դրանք տեղադրել Wikipedia կայքում:


Ընտրությամբ դասընթացներ
Աշխարհագրություն-կարողանում եմ պատկերել քարտեզի վրա ամեն երկիր և կատարել եմ շատ աշխատանքներ: Նաև աշխատանքներիցս մի քանիսը տեղադրել եմ Wikipedia կայք:


Ռուսերեն-ես կարողանում եմ կարդալ տեքստեր, պատմվածքներ և հասկանալ, թարգմանել: Կարողանում եմ խոսել, երկխոսություններ կազմել և քննարկումններ կատարել տարբեր թեմաներով: Նաև կարողանում եմ գրել ակնարկներ և հոդվածներ: Կատարում եմ տարբեր քերականական վարժություններ: Կարողանում եմ լսել և հասկանալ տեքստեր և երկխոսություններ:


Ուսումնական պլանից դուրս(ինքնակրթությամբ, լրացուցիչ կրթությամբ)
Լրացուցիչ կրթության չեմ հաճախում:



Комментариев нет:

Отправить комментарий