среда, 2 апреля 2014 г.

Հարդագողի ճամփորդները

Երազանքները աշխարհը դարծնում են հետաքրքիր և իմաստալի:

Մեր կյանքը երանքներով լի է: Ինձ նույնպես համարում եմ հարդագողի ճամփորդ, որովհետև ինքս ունեմ շատ երազանքներ և ձգտում եմ իրականացնել դրանք: Իմ երազանքների գիրկն եմ ընկնում, երբ երեկոյան պառկում եմ քնելու, այդ ժամանակ կառուցում եմ իմ երազանքների կյանքը: Ճիշտ է,  կյանքը երազանքների մի ամբողջություն է, որի ընթացքում մեր երազանքները ընդհանրապես չեն կատարվում կամ կատարվում են որոշ չափով: Մենք նույնպես կարող ենք այնպիսի երազանքներ ունենալ, որ անգամ ինքներս մեզ չկարողանանք հասկանալ: Բայց եթե մարդ լինի պայքարող, գուցե կկարողանա իրականացնել իր երազանքները: Չարենցն նույնպես անդրադառնում է երազանքներին, որոնք մնում են միայն երազներում: Այսպիսով պետք է երազանք պահելուց առաջ մտածել, որ դրանք իրականանալի լինեն և մենք ի վիճակի լինենք պայքարել դրանց համար: Մարդու մասին ավելի շատ կարելի է դատել նրա երազանքներով, քան` նրա մտքերով: Իսկ հարդագողի ճամփորդները պոեմից ինձ ամենից շատ դուր եկան այս տողերը`  
        
Քույրը խնդաց, բարեկամը ծիծաղեց,
Օտար մարդիկ հայհոյեցին ու անցան:
Միայն պոռնիկը մշուշում համբուրեց
Եվ խելագարը բարևեց կիսաձայն:        

Հարդագողի ճամփորդները կյանքի պատմություն է, որը երևի կլինի նաև իմը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий