вторник, 20 мая 2014 г.

Իմ կյանքի ժամերը կապրեմ

Իմ կյանքի ժամերը կապրեմ ոչ միայն իմ համար: Կապրեմ ընտանիքս համար և կփորձեմ այնպես անել, որ ընտանիքս հպարտանա ինձնով:Որովհետև մեծացել և մեծանում եմ հիանալի ընտանիքում և ինչի էլ հասնեմ այս կյանքում մեկե դեռ պարտք եմ մնալու իմ ընտանքին: Կապրեմ նաև իմ կյանքի նպատակի համար`ֆուտբոլի և հանրաճանաչ ֆուտբոլիստ դառնալու համար: Ֆուտբոլով ապրում եմ արդեն 9 տարի և իմ նպատակին հասնելու համար դեռ շատ-շատ պետք է պարապեմ, բայց  կյանքն է այդպիսին ամեն ինչ հեշտ չի տրվում: Բացի դրանից ես չեմ կարող հասկանում այն մարդկանց ովքեր ինքնասպան են լինում կամ դժգոհում կյանքից: Կյանքը մեկ անգամ է տրվում: Ճիշտ է ոչ բոլորնեն իրաի հավասար կյանքով ապրում`մեկը հարուստ է մեկը աղքատ: Բայց փողնել նույնպես հեշտ չի տրվում մարդկանց: Փողի համար մարդիկ նույնպես ջանքեր են թափում և հասնում արդյունքի: Կյանքը գեղեցիկ է իր բոլոր առումներով:

Մենք գտնում ենք մեր կյանքում այն, ինչ ինքներս ենք նրանում ներդնում։


Ով չի վտանգում իր կյանքը, նա երբեք այն ձեռք չի բերի։

Комментариев нет:

Отправить комментарий