среда, 26 ноября 2014 г.

Project. Learning Foreign Languages

The problem of learning foreign languages is very important today. Students should learn foreign languages. They became important especially at the present time. Foreign languages are needed as the main and most efficient means of information exchange between the people of our planet. Today English is the language of the world. It is the language of computer software, literature, education, modern music, international tourism. Learning a foreign language is not an easy thing. It is a long and slow process that takes a lot of time and patience. One studies a foreign language to be able to communicate with other people who speak this language, other study it for future career. As for me I learn English, because English is a very popular language all over the world. It is used in many parts of the world and there is a lot of business correspondence and literature in English.

Էկոհամակարգերի հիմնախնդիրը

1) Ձեր կարծիքով որոնք են էկոհամակարգերի կարևորագույն հատկանիշները։ Ինչու՞

1. Ինքնավերարտադրողականությունբավարար սննդի ու  էներգիայի պայմաններում օրգանիզմների բազմանալու կարողությունը։
 
2. Ամբողջականությունկենդանի օրգանիզմներինփոխկապակցվածությունը միմյանց ու բնական միջավայրինէներգիայի ու նյութերի փոխանակման հաշվին։

3. Կայունություն- hավասարակշռության պահմանումը արտաքին միջավայրի փոփոխությունների դեպքումանբարենպաստ պայմաններին դիմակայելու ու այդ պայմաններում վերարտադրողականություն ապահովելու կարողություն։

4. Ինքնակարգավորում-տվյալ բիոգեոցենոզում oրգանիզմների պոպուլյացիայի սեփական թվաքանակը սահմանափակելու կարողություն

2) Ինչպիսի էկոհամակարգեր են Ձեզ շրջապատում, ինչ առանձնահատկություն  ունեն նրանք:

Մարդու ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա կարելի է դիտել տարբեր ասպեկտներում` կախված այդ հարցի հետազոտման նպատակներից:  Մարդու տնտեսական միջամտության հետևանքով, ձևավորվել են նոր, մինչ այդ գոյություն չունեցող, էկոհամակարգեր` ագրոէկոհամակարգեր: Ագրոէկոհամակարգերի օրինակներ են արհեստականորեն, մարդու միջամտությամբ ստեղծված համալիրները` անասնապահական տարածքներ, բանջարանոցներ, արոտավայրեր, մարգագետիններ և այլն:  Մարդու միջամտության արդյունքում այս տարածքներում խախտվում են բնական էկոհամակարգերին հատուկ պրոցեսները: Բացի այդ, այստեսակ համակարգերն, անընդունակ լինելով ինքնավերականգնվել ու ինքնակարգավորվել, չեն կարող գոյատևել առանց մարդու միջամտության ու վերահսկողության: Բայց միայն սրանով չի սահմանափակվում մարդու ազդեցությունը էկոհամակարգերի վրա. այն կարող է լինել նաև խիստ բացասական, քանի որ  կարող է հանգեցնել էկոլոգիական ճգնաժամի:

3) Ինչպես է ազդում մարդը Ձեզ շրջապատող էկոհամակարգերի կենսագործունեություն վրա:

Մարդու տնտեսական գործունեության հետևանքով ձևավորվում են յուրատեսակ էկոհամակարգեր` ագրոէկոհամակարգեր: Ագրոէկոհամակարգերի օրինակ կարող են ծառայել արհեստականորեն ստեղծված այգիները, բանջարանոցները, խոշոր անասնապահական համալիրները, արոտավայրերը, մարգագետինները: Ի տարբերություն բնական Էկոհամակարգերի, Ագրոէկոհամակարգերը մարդկանց միջամտությամբ ենթարկվում են մի շարք փոփոխությունների, որոնց արդյունքում երբեմն խաղտվում են բնական էկոհամակարգերին բնորոշ կենսական գործընթացներ՝ հողառաջացգենետիկական բազզայի նեղացում, նյութերի բնական շրջապտույտ եվ այլն: Բացի այդ ագորէկոհամակարգերը խիստ անկայուն համակարգեր են: Դրանք ընդունակ չեն ինքնավերականգնվելու և ինքնակարգավորվելու: Ու դրանց պահպանման համար անհրաժեշտ է մարդու վերահսկողություն: 
Սակայն երբեմն մենք՝ մարդիկ, միջամտում են բնության բնականոն ընթացքին, ինչը բնավ լավ հետևանքների չի բերում: Գործարաններ, արտադրական թափոն, մեքենաներ, մթնոլորտի աղտոտում, անտառահատումներ (առանց նոր անտառներ տնկելու): Եվ մարդկության պատճառով փոխվում կամ ոչնչանում է մի ամբողջ էկոհամակարգ։

4) Ինչ տեղի կունենա էկոհամակարգերի հետ, եթե պակասի Էներգիայի, ֆոսֆորի, ածխածնի ու ազոտի հոսքը (յուրաքանչյուր տարբերակը ներկայացնել առաձին): 

Ֆոսֆոր

ՀՀ-ում ֆոսֆորով հարուստ հանքաքարեր կան Կոտայքի մարզում:
Ֆոսֆորի օրգանական միացությունների պարունակությունը մարդու արյան մեջ զգալիորեն փոփոխվում է, իսկ անօրգանական ֆոսֆորինը հաստատուն է (3–5,5 մգ %): Վերջինիս պարունակությունը մեծանում է կաթնային սննդակարգի, երիկամների որոշ հիվանդությունների, շաքարախտի, ակրոմեգալիայի, ադիսոնյան հիվանդության և այլ դեպքերում: Մարդու օրգանիզմում գրեթե բոլոր կարևորագույն ֆիզիկական շարժընթացները կապված են ֆոսֆորօրգանական նյութերի փոխակերպման հետ: Մարդու օրական պահանջը 1–1,2 գ է (երեխաներինը՝ ավելի շատ): Օրգանիզմի համար ֆոսֆորի աղբյուր են կաթը, կաթնամթերքը, միսը, ձուկը, ձուն և այլն:
Հասուն մարդու օրգանիզմում ֆոսֆորի քանակը 670 գ է (մարդու զանգվածի մոտ 1%-ը). այն անհրաժեշտ է ոսկրագոյացման և էներգիական փոխանակության համար: Ֆոսֆորի 90 %-ը գտնվում է կմախքում (ոսկրերում և ատամներում), մնացածի հիմնական մասը՝ բջիջներում, 1%-ը՝ արտաբջջային հեղուկներում: Բնության մեջ ֆոսֆորը (ինչպես և կենսական նշանակություն ունեցող մյուս տարրերը) շրջապտույտ է կատարում: Բնահողից այն կլանում են բույսերը, բույսերից տարրն անցնում է մարդու և կենդանիների օրգանիզմներ, այնուհետև վերադառնում է բնահող: Գյուղատնտեսական համաշխարհային բերքն ամեն տարի իր հետ դաշտերից հեռացնում է ավելի քան 3 մլն տ ֆոսֆոր: Հետևաբար, կայուն բերք ստանալու համար այդ պակասորդն անհրաժեշտ է շարունակաբար լրացնել: Այդ նպատակով ֆոսֆորիտային հանքաքարի համաշխարհային ամենամյա արդյունահանումը կազմում է ավելի քան 100 մլն տ:

Ածխածին

Ածխածինը քիմիական տարր է: Այն մարդուն հայտնի է անտիկ ժամանակներից: Բնության մեջ հանդիպում է ինչպես ազատ վիճակում, այնպես էլ միացությունների ձևով: Ածխածինն ազատ վիճակում տարածված է ալմաստի, գրաֆիտի, ածուխների ձևերով: Միացությունների ձևով այն գտնվում է նավթային կուտակումներում, օդում` ածխաթթվական գազի (CO2), իսկ Երկրի ընդերքում՝ կարբոնատների ձևով. կալցիումի կարբոնատը (CaCO3) առաջացնում է մարմարի, կավճի և կրաքարի կուտակումներ: Հայտնի են նաև դոլոմիտը (CaCO3.MgCO3), մագնեզիտը (MgCO3), երկաթասպաթը կամ սիդերիտը (FeCO3) և մալաքիտը (CuOH)2CO3: Մեծ քանակությամբ ածխածին են պարունակում բուսական ու կենդանական օրգանիզմները: Բույսերի համար ածխածնի հիմնական աղբյուրը ածխաթթվական գազն է, քանի որ բույսերն իրենց զարգացման համար անհրաժեշտ բոլոր նյութերն արևի ճառագայթների ազդեցությամբ սինթեզում են (այդ շարժընթացը կոչվում է լուսասինթեզ) ածխաթթվական գազից և ջրից, իսկ կենդանիներն ածխածինն ստանում են բույսերից` դրանցով սնվելով:

Ազոտ

Բնության մեջ ազոտի շրջապտույտը Երկրի վրա կյանքի գոյության անհրաժեշտ պայմանն է: Ազոտի հիմնական մասն ազատ վիճակում գտնվում է մթնոլորտում, իսկ ավելի փոքր մասը՝ միացությունների ձևով՝ հողում, բուսական և կենդանական օրգանիզմներում: Հողից յուրացնելով հանքային աղեր՝ բույսերը դրանք օգտագործում են սպիտակուցների, նուկլեինաթթուների, վիտամինների, քլորոֆիլի սինթեզի համար: Մահացած բույսերի ու կենդանիների մնացորդները քայքայվելով անջատում են ազատ ազոտ: Բնության մեջ ազոտի շրջապտույտը բարդ շարժընթաց է, որտեղ կարևոր նշանակություն ունեն նաև կենդանի միկրոօրգանիզմները: Հողում ապրող որոշ բակտերիաներ կլանում են օդի ազոտը և վերածում ամոնիակի ու հանքային աղերի: Այս բակտերիաների շնորհիվ 1 տարում 1 հա հողում կուտակվում է մինչև 25 կգ կապված ազոտ: Կան բակտերիաներ, որոնք մահացած բույսերի ու կենդանիների օրգանական ազոտը փոխարկում են ամոնիակի ու նիտրատների

понедельник, 3 ноября 2014 г.

15 փաստ Զիգմունդ Ֆրեյդի մասին

1. Զիգմունդ Ֆրեյդի ամբողջական անունը Սիգիզմունդ Շլոմո Ֆրեյդ է:
2. Ծնողներն ամեն ինչ անում էին, որ Զիգմունդը սովորի. եթե մյուս երեխաները սովորում էին մոմի լույսի տակ, ապա ապագա հայտնի հոգեբանի համար առանձին նավթավառ էր հատկացվում:
3. Զիգմունդ Ֆրեյդը տիրապետում էր լատիներենի, հունարենի, ֆրանսերենի, անգլերենի, իտալերենի, իսպաներենի, գերմաներենի, ինչպես նաև` հին հրեաներենի:
4. Ֆրեյդի առաջին գիտական հոդվածը նվիրված էր գետի օձաձկների մոտ սեռական տարբերությունների բացահայտմանը:

5. «Մանկական ցերեբրալ պարալիչ» տերմինի հեղինակը Զիգմունդ Ֆրեյդն է:
6. Շուրջ 6 տարի Ֆրեյդը կախվածություն է ունեցել կոկայինից:
7. Իր պրակտիկայի առաջին տարիներին հիվանդների բուժման համար Ֆրեյդը հիպնոզ էր կիրառում:
8. Ֆրեյդի «Հիսթերիայի հետազոտությունը» հոդվածի հրապարակման տարեթիվը (1896 թ.) համարվում է հոգեվերլուծության ծննդյան թիվը:
9.Ֆրեյդին անվանում էին շառլատան և «սեքսի հողի վրա խանգարված» նևրոզների սեքսուալ ծագումնաբանության բացահայտման համար:
10. 1923 թ.-ին Ֆրեյդի մոտ քիմքի քաղցկեղ են հայտնաբերում` հետագայում նա 33 վիրահատություն տարավ հիվանդության պատճառով:
11. Ֆրեյդը լավ գրող էր: 1930 թ.-ին նա արժանացավ գրական աշխարհում ամենահեղինակավոր մրցանակներից մեկին` Գյոթեի մրցանակին:
12. Ֆաշիստական Գերմանիայում Ֆրեյդի աշխատություններն այրում էին: Այս կապակցությամբ Ֆրեյդն ասել էր. «Ինչպիսի առաջընթաց ենք մենք արձանագրում. Միջնադարում նրանք կայրեին ինձ, այսօր նրանք բավարարվում են միայն իմ աշխատություններով»:
13. Ֆրեյդին հաջողվեց լքել ֆաշիստական Գերմանիան միայն ԱՄՆ-ի նախագահ Ֆրանկ Ռուզվելտի և Ֆրանսիայի արքայադուստր Մարիա Բոնապարտի միջնորդության շնորհիվ:
14. Երբ ֆաշիստները պահանջեցին Ֆրեյդից գրել, որ գեստապոյում իր հետ լավ էին վարվում, նա հարցրեց. «Իսկ ես կարո՞ղ եմ ավելացնել, որ յուրաքանչյուրին ի սրտե խորհուրդ եմ տալիս գեստապոն»:
15. 83 տարեկանում իր տառապանքները դադարեցնելու համար Ֆրեյդը խնդրում է իր բժշկին իրեն մորֆիի մահացու չափաբաժին սրսկել:

воскресенье, 2 ноября 2014 г.

•  В наших сновидениях мы всегда одной ногой в детстве.
Մեր երազներում միշտ մի ոտքով մանկության մեջ ենք...

Մանկություն…մեր  կյանքի  այն միակ  ժամանակաշրջանը, որը հիշելիս  բոլորիս  դեմքին  ժպիտ  է հայտնվում։ Միայն  մանուկության երազանքների իրականացումը  կարող է  երջանկություն բերել։

Մանկությա՜ն օրեր, երազի նման
Անցաք գնացիք, այլ չեք դառնալու․
Ո՜հ դուք երջանիկ, ո՜հ անհոգ օրեր․
Ընդունակ միայն ուրախացնելու։

Եվ  մի  օր  էլ  մենք  արթնանում  ենք  ու  հասկանում, որ  էլ  չենք  կարող  մեր  տարիքը  ցույց տալ  ձեռքի  մատների  վրա։ Մենք  հասկանում  ենք,  որ  մանկությունը  հեռացել  է  առանց  այցեքարտ  կամ  հասցե թողնելու: Այն  մնացել  է  միայն  մեր  սրտերում: Այնտեղ  է  մանկության  ետդաձի  տոմսը: Եվ ամեն  անգամ  պետք  է  պարզապես  մի  փոքր  պատուհան  բաց  թողնել  մեր  սրտում գտնվող  մանկության  համար։

понедельник, 27 октября 2014 г.

Վերահսկենք մեր շրջապատը

Ես կարծում եմ, որ ապրում եմ անառողջ միջավայրում, քանի որ ես ապրում եմ բնակեցված միջավայրում, դրանից հետևումա, որ իմ և իմ մոտ գտնվող մարդկանց վրա ավելի մեծ ազդեցություն են թողնում մարդածին գործոները: Աղմուկը, կիսակառույց շենքերի փոշին, ավտոմեքենաների արտանետումները վնասակար ազդեցություն են թողնում իմ և այլ մարդկանց վրա: Շրջակա միջավայրի վերահսկողություն ասելով պատկերացնում եմ բնապահպանական կազմակերպություններ և անհատներ որոնք նույնպես զբաղվում են շրջակա միջավայրի վերահսկողությամբ: Որպիսզի շրջակա միջավայրը դառնա ավելի մաքուր, հարկավոր է փակել որոշ գործարաններ, որոնք աղտոտում են ջրջակա միջավայրը: Պետք է մարդկանց օրինակ ծառայել կամ դպրոցներում ստեղծել մի ծրագիր, որին հետևելով սովորողները և ուսուցիչները կկարողանան գնահատել բնությունը:զմակերպություններԵրբ ես եկա Մխիթար Սեբաստացու կռթահամալիր ես ոչինչ չգիտեի բնության մասին: Ինձ սովորացրեցին ծառ տնկել, մաքուր պահել շրջակա միջավայրը և այլն: Երբ ինչ որ հանրօգուտային աշխատանք եին կազմակերպում, ես և իմ ընկերները առաջինն էինք գնում աշխատելու, ճիշտե հիմա ես ծուլանում եմ այդպիսի գործեր անել, բայց երբ անում եմ կոպիտ ասած հավեսով եմ
անում:անհատներ որոնք նույնպես զբաղվում են շրջակա միջավայրի վերահսկողությամբ: Որպիսզի շրջակա միջավայրը դառնա ավելի մաքուր, հարկավոր է փակել որոշ գործարաններ, որոնք աղտոտում են ջրջակա միջավայրը: Պետք է մարդկանց օրինակ ծառայել կամ դպրոցներում ստեղծել մի ծրագիր, որին հետևելով սովորողները և ուսուցիչները կկարողանան գնահատել բնությունը:



Երբ ես եկա Մխիթար Սեբաստացու կռթահամալիր ես ոչինչ չգիտեի բնության մասին: Ինձ սովորացրեցին ծառ տնկել, մաքուր պահել շրջակա միջավայրը և այլն: Երբ ինչ որ հանրօգուտային աշխատանք եին կազմակերպում, ես և իմ ընկերները առաջինն էինք գնում աշխատելու, ճիշտե հիմա ես ծուլանում եմ այդպիսի գործեր անել, բայց երբ անում եմ կոպիտ ասած հավեսով եմ անում:ջակա միջավայրի վերահսկողություն ասելով պատկերացնում եմ բնապահպանական կազմակերպություններ և անհատներ որոնք նույնպես զբաղվում են շրջակա միջավայրի վերահսկողությամբ: Որպիսզի շրջակա միջավայրը դառնա ավելի մաքուր, հարկավոր է փակել որոշ գործարաններ, որոնք աղտոտում են ջրջակա միջավայրը: Պետք է մարդկանց օրինակ ծառայել կամ դպրոցներում ստեղծել մի ծրագիր, որին հետևելով սովորողները և ուսուցիչները կկարողանան գնահատել բնությունը:


Երբ ես եկա Մխիթար Սեբաստացու կռթահամալիր ես ոչինչ չգիտեի բնության մասին: Ինձ սովորացրեցին ծառ տնկել, մաքուր պահել շրջակա միջավայրը և այլն: Երբ ինչ որ հանրօգուտային աշխատանք եին կազմակերպում, ես և իմ ընկերները առաջինն էինք գնում աշխատելու, ճիշտե հիմա ես ծուլանում եմ այդպիսի գործեր անել, բայց երբ անում եմ կոպիտ ասած հավեսով եմ անում:

Essay about music

Music exists in some form or another in every culture around the world and it provides enjoyment to millions of people. However, some people are concerned that traditional music is being lost because of the popularity of international music.
Without a doubt, music is a necessity. Firstly, music is important as it provides enjoyment and pleasure in daily life. People listen to music to relax at home, to relieve the boredom of long journeys, and to dance to in the evening at clubs. Not only this, music is also an expression of culture, often being an important part of religious ceremonies such as weddings and funerals or yearly festivals. It is also now important in educational development, as children learn to play music at school.
In considering which kind of music is the most important, international music is certainly useful to society as it can be argued that it helps us to understand and relate to other people, cultures and countries as we all listen to the same songs. This has occurred as globalization means Western music is heard around the world. However, it is critical that this is not at the expense of traditional music. It should be a priority to preserve this as it teaches people about their history, and helps societies remember and retain their national and cultural identity. 
To conclude, I would argue that one type of music is not more important or useful than another. Traditional music is important and should be preserved as it is part of a country’s cultural identity, but both are needed as they provide enjoyment to people in different ways.

Project. Teenagers and Their Problems

There are many young people in our country. Teenagers are a group of young people of the age of thirteen – nineteen years old. I’m fourteen so I belong to that group. There are many problems, which are common for all young people. For example: how to spend free time, what to do after finishing school, how to deal with the classmates and parents. The problem number one is the problem of parents. All teens want to be independent, we don’t like when our parents try to rule every step of our life. Our parents don’t like our clothes and our music. They often try to treat us like small children. But if you really want to solve this problem you must try to understand each other.

Some teens begin smoking and drinking alcohol to show that they are grown-ups already. I don’t like smoking and I think you mustn’t do it to look like a cool guy. I think that every teen must go in for sports or have a hobby, and know that you are responsible for your life by yourself.