понедельник, 27 октября 2014 г.

Վերահսկենք մեր շրջապատը

Ես կարծում եմ, որ ապրում եմ անառողջ միջավայրում, քանի որ ես ապրում եմ բնակեցված միջավայրում, դրանից հետևումա, որ իմ և իմ մոտ գտնվող մարդկանց վրա ավելի մեծ ազդեցություն են թողնում մարդածին գործոները: Աղմուկը, կիսակառույց շենքերի փոշին, ավտոմեքենաների արտանետումները վնասակար ազդեցություն են թողնում իմ և այլ մարդկանց վրա: Շրջակա միջավայրի վերահսկողություն ասելով պատկերացնում եմ բնապահպանական կազմակերպություններ և անհատներ որոնք նույնպես զբաղվում են շրջակա միջավայրի վերահսկողությամբ: Որպիսզի շրջակա միջավայրը դառնա ավելի մաքուր, հարկավոր է փակել որոշ գործարաններ, որոնք աղտոտում են ջրջակա միջավայրը: Պետք է մարդկանց օրինակ ծառայել կամ դպրոցներում ստեղծել մի ծրագիր, որին հետևելով սովորողները և ուսուցիչները կկարողանան գնահատել բնությունը:զմակերպություններԵրբ ես եկա Մխիթար Սեբաստացու կռթահամալիր ես ոչինչ չգիտեի բնության մասին: Ինձ սովորացրեցին ծառ տնկել, մաքուր պահել շրջակա միջավայրը և այլն: Երբ ինչ որ հանրօգուտային աշխատանք եին կազմակերպում, ես և իմ ընկերները առաջինն էինք գնում աշխատելու, ճիշտե հիմա ես ծուլանում եմ այդպիսի գործեր անել, բայց երբ անում եմ կոպիտ ասած հավեսով եմ
անում:անհատներ որոնք նույնպես զբաղվում են շրջակա միջավայրի վերահսկողությամբ: Որպիսզի շրջակա միջավայրը դառնա ավելի մաքուր, հարկավոր է փակել որոշ գործարաններ, որոնք աղտոտում են ջրջակա միջավայրը: Պետք է մարդկանց օրինակ ծառայել կամ դպրոցներում ստեղծել մի ծրագիր, որին հետևելով սովորողները և ուսուցիչները կկարողանան գնահատել բնությունը:



Երբ ես եկա Մխիթար Սեբաստացու կռթահամալիր ես ոչինչ չգիտեի բնության մասին: Ինձ սովորացրեցին ծառ տնկել, մաքուր պահել շրջակա միջավայրը և այլն: Երբ ինչ որ հանրօգուտային աշխատանք եին կազմակերպում, ես և իմ ընկերները առաջինն էինք գնում աշխատելու, ճիշտե հիմա ես ծուլանում եմ այդպիսի գործեր անել, բայց երբ անում եմ կոպիտ ասած հավեսով եմ անում:ջակա միջավայրի վերահսկողություն ասելով պատկերացնում եմ բնապահպանական կազմակերպություններ և անհատներ որոնք նույնպես զբաղվում են շրջակա միջավայրի վերահսկողությամբ: Որպիսզի շրջակա միջավայրը դառնա ավելի մաքուր, հարկավոր է փակել որոշ գործարաններ, որոնք աղտոտում են ջրջակա միջավայրը: Պետք է մարդկանց օրինակ ծառայել կամ դպրոցներում ստեղծել մի ծրագիր, որին հետևելով սովորողները և ուսուցիչները կկարողանան գնահատել բնությունը:


Երբ ես եկա Մխիթար Սեբաստացու կռթահամալիր ես ոչինչ չգիտեի բնության մասին: Ինձ սովորացրեցին ծառ տնկել, մաքուր պահել շրջակա միջավայրը և այլն: Երբ ինչ որ հանրօգուտային աշխատանք եին կազմակերպում, ես և իմ ընկերները առաջինն էինք գնում աշխատելու, ճիշտե հիմա ես ծուլանում եմ այդպիսի գործեր անել, բայց երբ անում եմ կոպիտ ասած հավեսով եմ անում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий