1.Համարակալված բառերում բաց թողնվածտառերը կամ տառակապակցություններըպատասխանների
ո՞ր
շարքում
են
ճիշտնշված:
Օվկիանոսի՝ փոթորկից ալեհզ /1/ ջրերի վրաբարձրանում է ոսկարս
/2/ արին
/3/, որի
դեղան
/4/ ճառագայթների
ներքո
տաալուծվում
է/5/
մութը,
տարտամրեն
/6/ տաորոշվում
է
/7/ այն,
ինչ
քիչառաջ
սողված
էր
/8/ խավարի
քողի
տակ:
Արևը՝կյանքի
աղբյուրն
ու
խորհրդանիշը,
բարձրանում
է
փփադեզ
/9/ ալիքների
բլուրներիհետևից՝
ասես
սանձելու
կատաղի
տարերի
/10/ ցասումը:
Սակայն
դյուրին
չէ
վայրկնաբար
/11/ կանգնեցնել
խավարչտին
ընդերքից
ժայքող
/12/ ուժերին,
որոնք,
թվում
է,
անթաույց/13/
հրճվանքով
թռչում
են
վեր
ու
ներքևումգոյացնում
ականակի
/14/ վիհեր:
Իերորդ/15/
ալիքը՝
վիթխարի
ու
ահարկու,
շուտով
փլվելու
էմի
խումբ
թշվառների՝
նավաբեկյալների
գլխին:
1. 1-ե, 2-եվ, 3-փ, 4-ձ, 5-ր, 6-օ, 7-րր, 8-ք, 9-ր ռ, 10-ք, 11-ե, 12-տ, 13-ք, 14-տ, 15-նն
2. 1-ե, 2-եվ,
3-փ,
4-ձ,
5-ր,
6-ո,
7-ր,
8-ք,
9-ր
ր,
10-ք,
11-ե,
12-թ,
13-ք,
14-տ,
15-ն
3. 1-ույ, 2-եվ, 3-փ, 4-ձ, 5-ր, 6-ո, 7-րր, 8-ք, 9-ր ր, 10-ք, 11-յա, 12-թ, 13-ք, 14-ր, 15-նն
4. 1-ույ,
2-եվ,
3-փ,
4-ձ,
5-րր,
6-ո,
7-ր,8-ք, 9-ր ր,
10-ք,
11-ե,
12-թ,
13-ք,
14-ր,
15-նն
5. 1-ու, 2-եվ, 3-փ, 4-ձ, 5-րր, 6-ո, 7-ր, 8-ք, 9-ռ ռ,10–ք, 11-յա, 12-տ,13-ք, 14-տ, 15-ն
2.Տրված բառերի բաղադրիչներից քանի՞սնեն գրվում գծիկով:
Կիսով/չափ/, նոփ/նոր/, թև/թևի/, առոք/փառոք/, սերնդե/սերունդ/, ամեն/ինչ/, քաջ/առողջություն/, մուգ/կապույտ/,
մի/երկու/,
դեսից/դենից/,
դեմ/հանդիման/,
երկու/երրորդ/:
1. երկու 2.երեք 3. չորս
4.հինգ 5. վեց
3.Ո՞ր շարքում կա բառագործածությանսխալ:
1.պարմանուհի–երիտասարդ աղջիկ, կղմինդր–թրծած աղյուս
2. բուրվառ–խնկարկելու անոթ, երասան–ձիուսանձ
3. բրուտ–կավագործ վարպետ, նեկտար–ծաղիկներից քաղված հյութ
4. ելուզակ–ավազակ, մեղանչել–մեղա գալ
5. քղանցք–շորի փեշ, գրիչ–ձեռագիրընդօրինակող
4.Տրված բառերից քանի՞սն են համապատասխանում արմատ+ածանց+ահոդակապ+արմատ բանաձևին:
Վերնատուն, թռչնաբույն, միջնադար, դպրոցամերձ, սերնդակից, քաղցրանուն, վարչակարգ,
վերջնահաշիվ, սառցապատ, կողմնակալ:
1.երեք 2. չորս
3.հինգ 4. վեց
5. յոթ
5.Ո՞ր շարքում են տրված կաղապարներըճիշտ համապատասխանեցված դիմացիսյունակի բառերի
հետ:
1. ճյուղակոտոր
ա.
ածական
+ գոյական
2. կապտականաչ բ. դերանուն
+ դերանուն
3. այնինչ
գ.
գոյական
+ բայարմատ
4. ծանրասիրտ դ. ածական + ածական
5. ինքնուս ե. դերանուն
+ բայարմատ
1) ա-5, բ-3, գ-4, դ-1, ե-2
2) ա-5, բ-3, գ-2, դ-4, ե-1
3) ա-4, բ-3, գ-1, դ-2, ե-5
4) ա-5, բ-2, գ-1, դ-4, ե-3
5) ա-2, բ-4, գ-1, դ-5, ե-3
6.Ընդգծված բառերի ձևաբանականվերլուծության տարբերակներից ո՞րն է սխալ:
Մթամած երկնքում ամպերը գնալով խտանումէին, մինչև որ երկինքը բոլորովին մթնեց:
1) մթամած – ածական
2) ամպերը – ի արտաքին հոլովում
3) գնալով – դիմավոր բայ
4) մինչև որ – ստորադասական շաղկապ
5) բոլորովին – չափի մակբայ
7.Ո՞ր շարքում են ճիշտ նշված տրվածնախադասությունների տեսակները:
ա. Հեռացի՛ր, մոռացի՛ր ինձ հավետ: 1. անդեմ նախադասություն
բ. Սիրտս ասես մարում է: 2. պարզ ընդարձակ
նախադասություն
գ. Երեկոյան կգամ:
3. պարզ
համառոտ
նախադասություն
դ. Երկաթը տաք–տաք կծեծեն: 4. անենթակա
նախադասություն
ե. Պահպանե՛լ լռություն դահլիճում: 5. բարդ նախադասություն
1) ա-5, բ-3, գ-4, դ-1, ե-2
2) ա-5, բ-3, գ-2, դ-4, ե-1
3) ա-4, բ-3, գ-1, դ-2, ե-5
4) ա-5, բ-2, գ-1, դ-4, ե-3
5) ա-2, բ-4, գ-1, դ-5, ե-3
8..Տրված տեքստում քանի՞ բութ պետք է դրվի(կետադրական նշանները դրված չեն):
Արդեն քանի օր էր`Հելլադայի արվեստներիբնօրրանի մեծաքանքար քանդակագործՖիդիասը
փակվել
էր
իր
առանձնարանում:
Մտասույզ
խոնարհված
տախտակյա
գրակալին`նա խորհում
էր`
ինչպես
կերտի
կայծակնացայտԶևսի`
աստվածներից
հզորագույնի
արձանը:
Սրահի
երկայնակի
քարե
սեղանին
փռված
էինմի
քանի
նախագծեր,
որ
նա
արել
էր
երկու
օրառաջ`
մանրազնին
հաշվարկելովյուրաքանչյուր
մանրուք:
1) երեք 2) չորս
3) հինգ
4) վեց 5) յոթ
9..Ո՞ր շարքում կա դարձվածքի իմաստիսխալ բացատրություն:
1) գլուխը կորցնել – խուճապի մատնվել, գլխիցդուրս տալ – անմիտ բաներ ասել
2) աչքերը գնալ – հոգնածությունից քունըտանել, աչքերը բաց անել – ծնվել
3) գլխին նստել – մեկին իշխել, գոտին թուլացնել– պատրաստվել մեկին ծեծելու
4) սիրտը
փորն
ընկնել
– սաստիկ
վախենալ,
աչքփակել
– չտեսնելու
տալ
5) քիթը ցցել
– հպարտանալ,
բերան
ծռել
– խնդրել
10.Ո՞ր բառակապակցության մեջ լրացումը չիգործածվել փոխաբերական իմաստով:
1. մայր հող 2. փայլուն
միտք 3. սառըվերաբերմունք 4. գորշ հասարակություն5.հանապազօրյա հաց
11.Ընտրել այն տարբերակը, որը տեղադրելուդեպքում քերականորեն և տրամաբանորենճիշտ
նախադասություն
կստացվի:
Արտադրական աղմուկի դեմ պայքարելն ավելիհեշտ է, որովհետև խնդրի լուծումը կախված էտեխնիկական և կազմակերպական մի շարքմիջոցառումների
իրականացումից,
——————-1) սակայն
կենցաղային
աղմուկն
ավելի
շատ
էվրդովեցնում
մարդկանց:
2) չնայած կենցաղային աղմուկնարտադրական աղմուկի հետ որևէ կապ չունի:
3) ուստի մարդիկ նախընտրում են կենցաղայինաղմուկի միջոցով պակասեցնել
արտադրականաղմուկը:
4) մինչդեռ կենցաղային աղմուկի դեմ պայքարնավելի դժվար գործ է, քանի որ բարոյականխնդիր
է
և
պահանջում
է
ուրիշների
նկատմամբմեծագույն
հարգանք
ու
լռության
կանոններիպահպանում:
5) իսկ տհաճ աղմուկի հետևանքներն ենվաղաժամ ծերացումը, նյարդայինհիվանդությունները և այլն:
12.Ընտրել պարբերությունները նշող թվերիդասավորության այն տարբերակը,
որըհամապատասխանում
է
տեքստիտրամաբանական
և
քերականական
ճիշտկառուցվածքին:
1.Կապտականաչ ջրիմուռներն ապրում են նաևհողի մակերևույթին: Գարնանը և աշնանը,
երբանձրևներ
են
տեղում,
կապտականաչջրիմուռներն
արագորեն
բազմանում
են,
իսկչոր
եղանակին՝
չորանում
ու
վերածվում
հողըծածկող
սև
կեղևների:
Իսկ
երբ
կրկին
սկսվումեն
անձրևները,
կապտականաչ
ջրիմուռներընորից
վերակենդանանում
են:
2. Ջրի վրա կան բազմաթիվ ու բազմապիսիջրիմուռներ: Դրանց մեջ կան մինչև 40մերկարությամբ հսկաներ, որոնք
ապրում
ենօվկիանոսներում:
Կան
ընդամենը
մեկ
բջջիցբաղկացած
մանրիկ
ջրիմուռներ,
որոնքգնդիկաձև
գաղութներ
են
կազմում
և
լողում
ենջրի
մակերևույթին՝
ներկելով
այն
տարբերգույներով:
Ջրիմուռները
լինում
ենկապտականաչ,
կանաչ,
գորշ
և
կարմիր:
3. Ջրի մակերևույթին լողացող մանրջրիմուռները թիոտանի խեցգետինների
ուծովային
այլ
մանր
կենդանիների
կերն
են:
Իրենց
հերթին
ծովային
այդ
բոլորկենդանիներով
հաճույքով
սնվում
ենձկները:Ահա թե ինչու
տվյալ
վայրումձկնարդյունաբերությունը
մեծապես
կախված
էնրանից,
թե
այդտեղ
ջրիմուռներ
կա՞ն,
թե՞
ոչ:
4. Կանաչ ջրիմուռները նույնպես կարող ենապրել հողի մակերևույթին, բայց ավելի
հաճախդրանք
հանդիպում
են
ջրում:
Դրանց
մեջ
կանև՛
մանրիկ,
միաբջիջ
ջրիմուռներ,
որոնք
ազատլողում
են
ջրի
մակերևույթին,
և՛
խոշորջրիմուռներ,
որոնք
կպչում
են
ջրի
հատակին:
1) 1,4, 3, 2
2) 3, 2, 1,4
3) 1, 2, 3,4
4) 2, 1, 4, 3
5) 2, 3 4, 1
13.Ո՞ր նախադասության մեջշարադասության սխալ կա:
1) Ով գաղտնապահ է, բերանը սրտում է պահում, իսկ ով գաղտնապահ չէ, սիրտն է բերանումպահում:
2) Հանրահայտ գերմանական ընկերությունըվաճառքի է հանել
նոր
ապրանքատեսակ:
3) Խորհրդավոր հայացքով ակնդետ
դիտում
էրծովի՝
ցամաքից
հազիվ
երևացող
հեռուները:
4) Մի՛ խառնվիր մեծերի խոսակցությանընրանց՝ քեզ չդիմելու դեպքում:
5) Մարգագետինը՝ ծածկված թարմ, սառըկանաչով, առվակի ափից ձգվում
էր
մինչևուղղաբերձ
ժայռերը:
14.Ո՞ր միտքը չի հակասում տեքստիբովանդակությանը:
Բոլորը գիտեն, որ խլացած Բեթհովենըերաժշտություն էր գրում, իսկ ռուս դերասանՕստուժևը լսողությունը կորցնելուց
հետո
էլմնաց
բեմի
վրա՝
ապշեցնելով
իրերկրպագուներին:
Սակայն
քչերն
էն
ճանաչում1948
թվականին
մահացած
Լինա
Պոյին,
որը,
ամբողջովին
կորցնելով
տեսողությունը,
շարունակում
էր
հիանալի
քանդակել
և
ավելիքան
հարյուր
քանդակ
էր
ստեղծել
այդվիճակում:
Նրան
հաջողվում
էր
միանգամայնանխաթար,
առանց
որևէ
մանրամասն
բացթողնելու
մարմնավորել
իր
մտահաղացումներընյութականորեն:
1) Որքան էլ ապշեցուցիչ է, բայց տեսողությունըև լսողությունը կորցրած
մարդիկ
կարող
ենզբաղվել
ստեղծագործական
աշխատանքով:
2) Տեսողական և լսողական ունակություններիկորուստը անդառնալի
է:
Երբեմն
լսողությունըկորցնելուց
հետո
էլ
շատերը
կարողանում
եներգել
և
երաժշտություն
գրել,
ինչպեսԲեթհովենը:
3) Տեսողության կորուստը Օստուժևին բնավչխանգարեց, որ շարունակի
բեմականգործունեությունը:
4) Քչերն են, որ չեն ճանաչում կույրքանդակագործուհի Լինա Պոյին և նրա կերտածքանդակները:
15.Որոշել, թե տրված հատվածը քանի՞պարբերության կարելի է բաժանել:
Մատենադարանի ցուցափեղկերից մեկումպահվում է մի վիթխարի
մագաղաթյա
ձեռագիր՝ստեղծված
13-րդ
դարի
հենց
սկզբում՝
1200-1202 թվականներին:
Դա
նշանավոր
ՄշոՃառընտիրն
է՝
հանդիսավոր
ճառերիժողովածուն:
Այն
հայտնի
է
իր
վառ,
գունեղմանրանկարներով
և
վիթխարի
չափերով.դրապատրաստման
համար
օգտագործվել
է
մոտ
յոթհարյուր
խոշոր
հորթի
կաշի.
կշռում
էերկուսուկես
փթից
ավելի:
1202 թվականին
ամիրԱլադինի
ծառաները
Մշո
Ճառընտիրի
տիրոջը՝հարգարժան
այր
Ասատուրին,
հանձնում
ենիրենց
դահիճ
տիրոջը,
որը
և
նրան
գազանաբարսպանում
է,
իսկ
ունեցվածքը՝
թալանում:
Նավերցնում
է
Ճառընտիրը
և
դրա
դիմացպահանջում
հսկայական
գումար՝
4000 դրամ,
այսինքն՝
ավելի
քան
18կգ
արծաթ:
Հանգանակությամբ
հավաքված
դրամովազատագրվում
է
թանկարժեք
մատյանը:
Նույնպիսի
անձնվիրությամբ
ուանձնազոհությամբ
Մշո
Ճառընտիրըպահպանվեց
ու
հասցվեց
ԵրևանիՄատենադարան:
1) երկու 2) երեք
3) չորս
4) հինգ 5) ամբողջը մեկպարբերություն է:
16.Հետևյալ նախադասություններից որո՞նցմեջ են սխալներ թույլ տրված(բառագործածության, խնդրառության, համաձայնության):
1. Տղան լռելյայն համաձայնեց ընկերոջասածների հետ:
2. Խոսքը գնում է մի տաղանդավորերիտասարդի մասին:
3. Անհրաժեշտ է խթանել բանավոր խոսքիզարգացումը:
4. Ավա՜ղ, թռչունների մի մասը այլևս չիվերադառնում Արաքսի ափը:
5. Ուշադիր դիտելուց պատի վրա կնկատեսմանր ճեղքեր:
1) 1, 2, 5. 2) 2, 3, 5. 3) 1, 4, 5. 4) 2, 3, 4. 5) ոչ մեկում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий