воскресенье, 24 ноября 2013 г.

Ինչ եմ սիրում ամենից շատ

- Ամենից շատ ո՞ւմ ես սիրում դու, ասա՝, հանելուկ- մարդ, հո՞րդ, քրո՞ջդ, թե՞ եղբորդ:

1)Ես ամենից շատ սիրում եմ իմ մայրիկիս:Նա ինձ համար աշխարհի ամենաթանկն է:Որովհետև նա է ինձ կյանք պարգևել և ինձ լույս աշխարհ բերել և մեծացրել:
Ոչ մեկ չի կարող հասկանալ երեխային այնպես, ինչպես իր մայրը:

- Բարեկամների՞դ:

2)Իհարկե բարեկամ ունենալը ևս շատ մեկ ուրախություն և հպարտություն է:
Բայց իհարկե իմ և գրեթե բոլորի համար էլ լինում են այնպիսի մարդիկ,որոնց հետ մենք մեզ լավ չենք զգում:Բայց նաև լինում են անյպիսի մարդիկ,որ առանց նրանց կյանքը անհնար է:

- Հայրենի՞քդ:

3)Հայրենիքը իմ և բոլորիս պատիվն է:Ես շատ եմ սիրում իմ երկիրը:Հայրենիքս ինձ շատ հոգեհարազատ է:

- Գեղեցի՞կը:

4)Գեղեցիկ լինելր լավ է, բայց մենք չենք որոշում մեր գեղեցկությունը:

- Ոսկի՞ն:

5)Ես ոսկի չեմ սիրում,որովհետև մետաղը չի գեղեցկացնում մարդուն:

-Հապա ի՞նչն ես սիրում դու, արտասովոր օտարական:


6)Ես սիրում եմ իմ սպորտը,իմ ֆուտբոլը:և ես իմ մայրիկից հետո սիրում եմ իմ սպորտը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий