среда, 20 ноября 2013 г.

Կանայք Էպոսում

Եթե ուշադիր կարդանք «Սասնա Ծռեր» էպոսըապա կնկատենքոր նրանում կնոջ դերըգերակայում էԷպոսը սկիզբ է առնում Ծովինարովով, հղիանալով ջրից, ծնում էՍանասարին և ԲաղդասարինԾովինարը դառնում է սերնդի սկիզբըայսինքնէպոսինախամայրըիսկ նախահայրը այս դեպքում ջուրն էԷպոսում Ծովինարը մարմնավորում էհայ կնոջ գեղեցկությունը և արիությունըով պատրաստ է գնալու ինքնազոհությանիր ազգըփրկելու համարէպոսում Ծովինարին հաջորդող քաջ ու արի կնոջ կերպարը ՍանասարիկնոջԴեղձուն Ծամի կերպարն էով ինքն է ընտրում իր ամուսնունև կարողանում էգրավել նրան, իր գեղեցկությամբ և խելքովԷպոսի երրորդ սյունը Արմաղանն է,` ՄհերիկինըՆա ամուսնու հետ միասին ղեկավարում էր ՍասունըԵվ վերջում համաձայնում էզոհաբերվել` հանուն իր որդուազգի ու նրա առաջնորդիհանուն տոհմի շարունակությանու իր երկրի հզորացմանԴավթի
կինըԽանդութը քաջխելացի ու հավատարիմհայ կնոջ կերպար էՆա իր խելքով ևքաջությամբ ամուսնուն չէր զիջումև ամուսնու մահից հետո իրեն ժայռից ցած է նետում:Էպոսի վերջին կին հերոսը Գոհարն էրՓոքր Մհերի կինըում մահվանն ականատես եղավՓոքր ՄհերըՍտացվում էոր էպոսում կանայք ոչ պակաս հերոսներ ու զորավարներ էին:Էպոսում ամբողջացվում է մայրիշխանությունըև հայերիս կողմից կին էակիսրբազնացումըԷպոսի կանայք իրենց խելքով և քաջությամբոչ միայն չեն զիջում էպոսիքաջ հերոսներին այլև ավելի մեծ նշանակություն ունեին էպոսումքան հենց իրենք`հերոսներըՉէ՞ որ կինն է սերննդի շարունակողըև նա է լույս աշխարհ բերում նրանց,ովքեր հետո պիտի պաշտպանեն երկիրըԿինը հող էորի վրա են աճում բոլոր բարիքներըառանց որի կյանք լինել պարզապես չի կարող:

Комментариев нет:

Отправить комментарий