пятница, 19 сентября 2014 г.

Պահանջարկ և ոչ գնային գործոնները

Պահանջարկը բարիքների այն քանակությունն է, որը սպառողները ցանկանում են և ի վիճակի են գնել առկա շուկայական գնի պայմաններում, կամ պահանջարկը ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ գնողունակ պահանջմունքն է: Ապրանքի գնի նվազման պարագայում մեծանում է դրա նկատմամբ պահանջարկը և հակառակ, գնի բարձրացումը հանգեցնում է պահանջարկի նվազման:
Պահանջարկի գործառույթ - դա գործառույթ է, որը որոշում է պահանջարկը`կախված նրա վրա ազդող գործոններից:
Պահանջարկի օրենք է կոչվում գների և պահանջարկի մեծության հակադարձ կախվածությունը:
Պահանջարկի կորը ցույց է տալիս, թե գնորդները տվյալ պահին տարբեր գներով ինչ քանակի տնտեսական բարիքներ են պատրաստ գնելու: Եթե ազդում է գնային գործոնը ապա փոփոխվում է պահանջարկի մեծությունը:
Պահանջարկի վրա ազդող գործոններ (ոչ գնային)
Սպառողների եկամուտի փոփոխություն
Ճաշակի և նախընտրությունների փոփոխություն
Գնային և դեֆիցիտային սպասումներ
Գովազդային ծախսերի փոփոխություն
Ապրանքի գնի փոփոխություն- սուբստիտուտներ , և կոմպլեմենտար ապրանքներ
Սպառողների քանակի փոփոխություն

Ոչ գնային գործոնների ազդեցության պատչառով տեղի է ունենում պահանջարկի փոփոխություն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий